Schwarzkopf: 120 let inovace
Highlights | Schwarzkopf: 120 rokov inovácií

Schwarzkopf: 120 rokov inovácií

Prvý šampón, prvý lak na vlasy, globálne preslávené farby na vlasy a nová definícia krásy, ako žiadne iné : Príbeh Schwarzkopf bol sformovaný inováciami. 120 rokov Schwarzkopfu – to je 120 rokov vášnivej oddanosti individualite, kreativite a móde.

Malá lekáreň Hansa Schwarzkopfa v Berlíne.

Príbeh úspechu Schwarzkopf začína v tomto obchode.

Všetko to začalo pred 120 rokmi malou drogériou v Berlíne: Hans Schwarzkopf vynašiel prvé priekopnícke produkty vlasovej starostlivosti a tie sa veľmi skoro stali svetovo vyhľadávanými. Dnes Schwarzkopf vlastní spoločnosť Henkel – a je jednou z medzinárodne najúspešnejších značiek. Jeho inovácie vo vlasovej starostlivosti, stylingu aj farbách sú priekopnícke. Je to totiž viac než len o produktoch: je to o individuálnej kráse, dobrom pocite a vyjadrení najlepšej verzie samej seba – s neobmedzenými možnosťami. Pridajte sa k Schwarzkopf na ceste spomienkami!

1898

Hans Schwarzkopf.

Hans Schwarzkopf, chemik a lekárnik, otvára obchod “Farby, drogéria a parfumy” v Passauer Straße v Berlíne-Charlottenburg. Predvídal už v tej dobe, že jeho obchod vytvorí základný kameň pre jednu z najvýznamnejších spoločností zaoberajúcou sa starostlivosťou o vlasy na svete?

1903

Prvý šampón Schwarzkopf.

Prvá inovácia na seba nenechá dlho čakať: Hans Schwarzkopf uvádza na trh púdrový šampón. Vrecúško stojí 20 nemeckých “Pfennige” (halierov), je rozpustný vo vode a okamžite sa stáva obľúbenejším než vtedy dostupné tuhé vlasové mydlá. “Šampón s logom čiernej hlavy” sa okamžite stáva hitom.

1927

Fľaša prvého Schwarzkopf na umývanie vlasov.

Ďalší prevrat pre spoločnosť Schwarzkopf prichádza s uvedením prvého tekutého šampónu na európsky trh.

1933

Nasleduje prvý nezásaditý šampón bez mydla na svete: “Onalkal” je považovaný za matku všetkých moderných šampónov. Okrem vlasovej starostlivosti sa taktiež rozširuje rada ondulovacích produktov.

1947

Obrázok prvého produktu pre onduláciu za studena od Schwarzkopf.

Pod názvom “Onaltherma“, Schwarzkopf uvádza prvý produkt pre onduláciu za studena na Nemecký trh. Produkt vyčaruje vlny bez nutnosti použitia takmer 100 stupňového tepla. Súčasne “Poly Colour” uvádza farby aj pre konečných spotrebiteľov.

1949

Schwarzkopf uvádza na Nemecký trh “Schauma Creme-Schaumpon“ v tube. A s veľkým úspechom: “Schauma” sa stáva stelesnením šampónu v Západnom Nemecku – a zakladá masový trh šampónov v Nemecku.

1955

Prvý lak na vlasy Taft značky Schwarzkopf.

Ženy sa už nikdy viac nemusia obávať vetra či počasia, pretože “Taft” prichádza s prvou “tekutou vlasovou sieťkou”. V zemi ktorá oslavuje povojnový “Wirtschaftswunder” (ekonomický zázrak) vzniká dokonca nové sloveso: “taftovať” znamená “nasprejovať vlasy lakom”.

1968

Schwarzkopf uvádza “Palette Color Shampoo“. Farby na vlasy z radu Pallete sú stále dostupné a naďalej prinášajú zákazníkom naozajstný zážitok z farby.

1974

Je zavedená “Metodika Schwarzkopf” – nový systematický koncept týkajúci sa ondulácie, zahŕňajúci konzultácie, technológie a tréning.

1987

Prívetivý k životnému prostrediu: Schwarzkopf je prvý medzinárodný kozmetický producent, ktorý reaguje na spoločensky relevantné témy, ako je ochrana životného prostredia. “Drei Wetter Taft” lak na vlasy je plnený bez freónovými hnacími plynmi.

1995

Logo spoločnosti Henkel.

Spoločnosť Henkel, sídliaca v Düsseldorfe preberá značku Schwarzkopf a stáva sa tak jedným z vedúcich poskytovateľov produktov vlasovej starostlivosti v Európe.

1998

Prvá samo pigmentovacia farba pre sivé vlasy.

Schwarzkopf samozrejme oslávil 100. výročie uvedením ďalšieho inovatívneho produktu: “Re-Nature” je prvou samo pigmentovacou farbou pre šedivé vlasy. Jeho receptúra, pokiaľ je vystavená vzdušnému kyslíku, navracia vlasom ich prirodzenú farbu.

2004

Logo mladej značky got2b.

got2b – mladá značka, ktorá sa zakladá na stylingových trendoch z ulíc – je uvedená do európskych obchodných reťazcov.

2007

Armin Morbach vytvára nové Schwarzkopf Looks. Profesionáli z radov kaderníkov prekladajú horúce trendy do nositeľných účesov, ktoré sú tak okúzľujúce, tak moderné. Looks sú fotené medzinárodnými velikánmi, ako napríklad Patrikom Demarchelierom.

2016

Vyzdvihujeme ženy: Schwarzkopf uvádza charitatívnu iniciatívu “Million Chances“. Spoločne s lokálnymi a medzinárodnými neziskovými organizáciami, Schwarzkopf uvádza projekty, ktoré podporujú dievčatá a ženy po celom svete v budovaní úspešného profesionálneho života a osobnej budúcnosti.

2017

Farba na vlasy ColorExpert so starostlivosťou o vlasy od Schwarzkopf.

Schwarzkopf uvádza najnovší výstrelok v starostlivosti farieb priamo zo salónu až ku vám domov: ColorExpert kombinuje úžasné farebné odtiene s intenzívnou starostlivosťou. OMEGAPLEX® technológia chráni v 3 krokoch mikro väzby vo vnútri vlasového vlákna, dokonca aj behom farbenia. Výsledkom sú žiarivé farby a perfektne vyživené vlasy.

2018

120. výročie Schwarzkopf.

Schwarzkopf je príkladným inovátorom: K oslave 120. narodenín značka oslavuje individuálnu krásu kampaňou #createyourstyle – ide o odklon od fyzických ideálov krásy. Hlavné sú diverzita, prirodzenosť a sebadôvera. Na čom naozaj záleží je to, že by styling mal byť zábavou. Schwarzkopf k tomu chce naďalej prispievať.

Objavte: